הסביבה העסקית בה אנו חיים מתפתחת ומתקדמת ללא הרף, ואיתה הביקוש למנהלי רכש וקניינות מיומנים. כיום ברור כי ניהול הרכש הינו אחד מהתפקידים החשובים בארגון וככל שהוא יתבצע בצורה מקצועית יותר, כך ייהנה הארגון מרווחיות ומיעילות.
למנהל הרכש השפעה ותקשורת רחבה עם גורמים רבים מתוך הארגון ומחוצה לו. מתוקף כך למנהל הרכש אחריות רבה על זמינות ועלות חומרי גלם, חומרי יצור, זמני האספקה, רכישת מוצרים בסיסיים ומורכבים, ניהול מלאי, עמידה בלוחות זמנים ועוד.
קורס ניהול רכש וקניינות הינו קורס פרקטי אשר יקנה לך את הידע המקצועי והעדכני הדרוש לניהול נכון ויעיל של מערך הרכש בארגון ויחשוף אותך לסביבת העבודה המקומית והבינלאומית. בנוסף תקבל כלים רלוונטיים לניהול משא ומתן אפקטיבי, ותלמד על יחסי הגומלין בתוך הארגון ומחוצה לו יחד עם כלים יישומיים לניהול הרכש והקניינות עבור הארגון בו אתה עובד.
קורס ניהול רכש וקניינות
מטרת הקורס
קורס פרקטי אשר מקנה ידע וכלים יישומיים לניהול יעיל של מערך הרכש בארגון. בקורס תיחשף לשיטות שונות אשר בעזרתן תצליח לנהל נכון את מערך הקניינות בארגון, ותלמד לנהל את יחסי הגומלין הפנים והחוץ ארגוניים.
מסגרת הקורס
80 שעות לימוד אקדמיות, 20 מפגשים פרונטליים. משך הקורס כחמישה חודשים.